Oh my gosh..

HEEEEEEEEY :D Kom hem idag, eller kom tillbaka till huddinge idag. Kan berätta i ett annat inlägg om vad vi gjorde dag för dag med bilder osv. Alla va helt deppiga över att vi skulle hem idag, det va rrrrrriktigt mysigt. Men jag kom tillbaka till huddinge vid 2, drog hem till Terese bytte om och lämnade min väska, sen så åkte jag till tensta och nu så sitter jag här i min farbrors affär and just chilliin' ska sova hos honom ikväll ända fram till söndag i guess. Gör inte så mycket sitter bara och kollar på den söta killen som är son till någon som jobbar här, haha tyyyyypiskt. Annars så händer det inte så mycket, har fptt tuuusen myggbett som plågar mig långsamt. Och så har jag ont i min tå sen igårkväll, j*kla våningsängar :(.. But im out now, peeaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0